Meist

Me oleme väike, kuid tubli meeskond, kellel on õnnestunud muuta hobi lemmikajaviisiks. Oleme tegelenud graafilise disainiga juba üle 5 aasta ja me ei kavatse sellega lõpetada. Meid aitab hubane kontor Põhja-Euroopas, Tallinnas, kohv ja põnevad projektid meie klientidelt. Räägime kolme keelt, sealhulgas inglise, eesti ja vene keelt, ning õpime uusi keeli. Ja ei karda vajadusel kasutada DeepL. Meie meeskonnaliikmete keskmine vanus on 30 aastat. Peame seda oma eeliseks, sest suudame mõista nii nooremate kui ka vanemate inimeste ideid ja vajadusi. Töötame kiirusega 55 sõna minutis.

Kogemustega

Meie nägemus

Meie nägemus on saada juhtivaks disainibürooks, mida tunnustatakse kogu maailmas loovuse, innovatsiooni ja mõju poolest. Püüame teha koostööd oma klientidega, et viia nende ideed ellu ja edendada ärilist edu erakordsete disainilahenduste abil. Koos loome maailma, kus disain ei näe lihtsalt hea välja, vaid lahendab tõelisi probleeme ja muudab midagi.

Brändimine ja kujundus

Meie brändingu- ja disainiteenused põhinevad loovusel, strateegial ning teie brändi ja sihtrühma põhjalikul mõistmisel. Meie ekspertide meeskond töötab koos teiega välja ainulaadse brändi identiteedi ja visuaalse keele, mis eristab teid konkurentidest.

Uurimis- ja arendustegevus

Meie kujundus ja veebiarendus ettevõtte usub, et hea kujundus algab sihtrühma ja tema vajaduste mõistmisest. Seepärast investeerime oma kujundusprotsessi teavitamiseks uuringutesse ja arendustegevusse ning tagame, et iga meie projekt põhineb arusaamadel ja strateegial.

Kuidas me töötame

Meie lähenemine

Meie kujundusbüroo usub, et igale disainiprojektile tuleks läheneda individuaalselt ja koostöös. Siin on sammud, mida me iga projekti puhul järgime

01. Kirjeldus

Alustame sellest, et mõistame põhjalikult teie vajadusi, eesmärke ja nägemust projektist. Esitame küsimusi, kuulame tähelepanelikult ja töötame koos teiega välja selge ülevaate, milles kirjeldatakse projekti ulatust, ajakava ja ootusi.

02. Uurimistöö

Kui kirjeldus on kindlaks määratud, alustame uurimistööd, et saada sügavam arusaam teie sihtrühmast, tööstusharust ja konkurentidest. Need uuringud on aluseks meie disainiprotsessile ja aitavad meil teha andmepõhiseid otsuseid.

03. Loomine

Pärast teie vajaduste ja sihtrühma põhjalikku tundmaõppimist alustame loomingulist faasi. Meie ekspertide meeskond töötab üheskoos välja terve rea kujunduskontseptsioone, et teie visioon ellu viia. Esitame need kontseptsioonid teile tagasiside andmiseks ja töötame koos teiega parima kontseptsiooni täpsustamiseks.